eerste indruk India - Reisverslag uit Bangalore, India van Yvette Goedegebure - WaarBenJij.nu eerste indruk India - Reisverslag uit Bangalore, India van Yvette Goedegebure - WaarBenJij.nu

eerste indruk India

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

06 Juni 2010 | India, Bangalore

Via Dubai ben ik gisteren naar Bangalore gevlogen. Daar werd ik door iemand uit mijn nieuwe groep van het vliegveld gehaald en zijn we levend aangekomen bij de campus. Het verkeer is 1 chaos met auto's bussen, vrachtwagentjes, koeien, brommers etc. De weg is verdeeld in rijbanen, maar volgens mij snapt niemand hier wat de witte strepen op de weg betekenen. Bij het hostel aangekomen kreeg ik een kamer toegewezen. Ik heb me ff op kunnen frissen en een uurtje op m'n metalen bed geslapen. 's middags ben ik met m'n nieuwe labgenote wezen shoppen en heb ik een matras en emmertjes om me te kunnen 'douchen' gekocht. Alles is echt enorm kleurrijk en 1 chaos. Zowel de wegen als de bebouwing van afwisselend beton, golfplaat of palmbladeren.
Ik zit nu op het lab waar ik komende 3 maanden door zal brengen. Vandaag (=zondag) wordt ook gewoon gewerkt. Ze werken hier namelijk 7 dagen in de week van 9 tot 9. Sommige willen mij dus ook niet geloven dat je in NL met 5 dagen in de week van 9 tot 6 werken in een stenen huis kunt wonen. Ik zal hier wel minstens een week nodig hebben om een beetje te wennen. Zodra ik internet op m'n kamer heb zal ik ook wat foto's op internet zetten.

  • 06 Juni 2010 - 20:25

    Hannie:

    Hoi Yvette, ik weet nog goed dat ik ook mijn ogen uit keek hoe het verkeer zich kris kras door elkaar voort bewoog toen ik in New Delhi aan kwam.Het is een bijzonder land met lieve mensen die ook interesse hebben in jouw afkomst.
    Mocht je last van je darmen krijgen dan is naast thee, yoghurt en witte rijst het beste om te eten. Deze tip kregen wij van een internist toen we op bezoek waren in Mumbay.
    ben benieuwd naar het volgende berichtje.
    Liefs Hannie


  • 09 Juni 2010 - 17:22

    Jeroen:

    Klinkt nu al als een groot avontuur :)

  • 11 Juni 2010 - 14:32

    Alynne:

    Heej harde werkerrr!!
    Wow wat een enorm verschil met Nederland! Wel een avontuur met al die koeien en chaos op de weg :p
    Ben benieuwd naar je foto's!!!
    Groetjes!!

  • 11 Juni 2010 - 15:36

    Steven:

    Hey Yvette,

    Dat klinkt alvast spannend, zal wel even wennen zijn als er van je verwacht wordt dat er 7 dagen in de week gewerkt wordt.

    Ik kijk uit naar de foto's :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Stage in India

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Zuid-Oost Azie link

10 Januari 2011

link Azie reis

01 September 2010

Indiaase bruiloft

26 Augustus 2010

Ouders, verjaardag en weer een tripje

12 Augustus 2010

Eindelijk een weekje vakantie
Yvette

Actief sinds 06 Juni 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 10624

Voorgaande reizen:

04 Juni 2010 - 05 September 2010

Stage in India

22 Juni 2008 - 14 September 2008

Stage in Santa Barbara

Landen bezocht: